Web -
23. 6. 2019
Aby web plnil svůj účel
Pokud má člověk svoji internetovou stránku, umístí na ni vše, co považuje za důležité nebo relevantní, a pak už se jenom těší na to, jakou bude odezva publika. Ovšem zpravidla se těší marně. Stránka sice už dávno visí na internetu, jenže reakcí ze strany jiných lidí se nedostává a její sledovanost je povážlivě nízká, je-li tedy vůbec nějaká. Všechno vypadá, jako kdyby ono virtuální dílo vlastně ani neexistovalo. Je tomu tak vlastně z prostinkého důvodu. Na internetu je totiž podobných počinů různých lidí nepočítaně, tolik, že už se v tom vlastně ani nedá pořádně zorientovat. A proto uživatelé internetu zpravidla využívají služeb vyhledavačů. Internetový vyhledavač každému v mžiku najde odkazy na stránky, na nichž se vyskytuje to které hledané slovo, ovšem protože je těchto nejednou přímo neskutečné množství, seřadí je podle svých kritérií. Některé stránky se tak ocitnou na předních pozicích, na něž se všichni hledající zaměřují především, zatímco údělem jiných je být až někde vzadu, tam, kam už uživatelé internetu zabloudí jen vzácně. A zatímco se ty stránky na vedoucích pozicích těší velké sledovanosti, ty ztracené kdesi u konce dlouhého seznamu mají smůlu, po těch pes ani neštěkne. A jak to zařídit, aby se i taková neúspěšná stránka dostala do popředí? Jak to udělat, aby se i jí dostalo přízně ze strany vyhledavačů a nakonec i veřejnosti? S něčím takovým už si laik poradit nedokáže. To chce zkušenosti odborníků, specializujících se na optimalizaci internetových stránek. Tedy těch, kdo vědí a umí provozovat:
- kontrolu webů s případným odstraněním jejich nedostatků,
- volbu ideálních klíčových slov,
- vytváření zpětných odkazů, přivádějících na tu kterou stránku návštěvníky stránek jiných, neboli linkbuilding https://www.seolight.cz/,
- psaní zajímavých textů alias copywriting
- a propagaci jim svěřených stránek.
A pokud se těmto někdo svěří se svou stránkou do péče, nebude litovat. Dosáhne sledovanosti, o jaké by si jindy nemohl možná nechat ani zdát.